menuordersearch
idon.ir

انواع بازدید از سایت ,

۱۴۰۰/۱۰/۲۶ یکشنبه
(1)
(0)

انواع بازدید از سایت

انواع بازدید از سایت

یک مدیر کسب و کار موفق وکار بلد لازم است که به خوبی تمام کانال هایی که وارد سایت می‌شود را بشناسد و این کانال ها تقویت کرده و ترغیب کند که با روند و سرعت بهتری وارد سایت شوند. برای این کار بهترین روش استفاده از گوگل وبمستر (سرچ کنسول گوگل) است با بررسی سایت خود از این طریق می‌توانید به راحتی متوجه شوید که کدام بازدید کننده به صورت مستقیم و کدام یک شیر مستقیم وارد سایت شده اند و چند دقیقه در سایت مانده اند.
چند اتصال سایت خارج شده اند؟ برخی از مخاطبان فقط با وارد کرد آدرس اصلی سایت وارد آن سایت شده اند و برخی دیگر با جستجو در مرورگرها و به پیشنهاد
گوگل طبق بسیاری از تحقیقات دقيق و صحيح تعداد ورودی های غیر مستقیم بیشتر از ترافیک های دریافت مستقیم است و باید تمرکز روی دست اول قرار داده مهم ترین مواردی که مربوط و بیشترین بازدیدها در بازاریابی اینترنتی در این دانستنی گفته شده است.

 

بازدید های طبیعی:
بازدید هایی که مستقیما از صفحات نتایج جستجو یا از کلیک کاربران روی یک لینک مرتبط انجام شده باشد،ترافیک ارگانیک یا طبیعی نام دارد.

 

بازدید ارجاعی:
زمانی که لینک یکی از صفحات سایت شما در سایت دیگر به عنوان یک لینک مرجع قرار گرفته باشد،و کاربران روی آن کلیک کنند.یعنی سایت شما یک بازدید طبیعی، یا به اصطلاح بازدید ارجاعی داشته باشد.

 

بازدید های تبلیغات کلیکی(cps):
در این تبلیغ،سایت شما در معرض دید کاربران قرار گرفته و کاربران وارد سایت میشوند.

 

بازدید حاصل از همکاری در فروش(affiliate Marketing):
با این نوع بازدید و افزایش ترافیک ،هر بازدیدی که برای سایت صورت میگیرد،به واسطه هر سرویس دهنده ای قابل ارائه است.

 

بازدید های تبلیغات تصویری(Display Traffic):
در این تبلیغات سایت شما صرفا به مخاطبانی نمایش داده میشود که وارد سایت های تبلیغاتی میشوند.

 

بازدید های شبکه اجتماعی:
با استفاده از شبکه های اجتماعی،کسب و کار های مختلف میتوانند محصولات و سرویس های مختلف خود را معرفی کنند.

 

بازدید های ایمیلی:
این نوع تبلیغات،ارسال لینک سایت به ایمیل بازدید کنندگانی است که جستجو های مرتبط داشته اند.

 

گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.