موارد مهم در تاثیر تعداد دیدگاه بر سئو سایت
از مخاطبان خود درخواست کنید نظرات خود را بیان کنند. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، به احتمال زياد اهميت نظرات مشتریان سایت را میدانید. از نظريک بازاریاب الکترونیکے، دو دلیل اصلی برای اهمیت نظرات مشتریان سایت وجود دارد:
1)داشتن نظرات محصولات یا خدمات شما یک اثر واقعے روی مشتریان بالقوه ای که آنلاین خریدمی کننددارد.
2)داشتن نظرات متعدد در سایت هایی مانند +Google برای کسب و کار شما مفید بوده و سایت شما در موتورهای جستجو بهینه خواهد بود.
پس از مخاطبان خود، نه به طور مستقیم، بلکه با ایجاد اولین نظر و با ایده برای محصول خود، آنها را به چالش بکشید.
پاسخ به دیدگاه کاربران
به دیدگاه های کاربران پاسخ دهید انتقادات و پیشنهادات مشتریان سایت و دیدگاه کاربران سایت بازخورد ارزشمندی برای کسب و کار شما خواهد داشت و پاسخ به نظرات کاربران سایت مے تواند اعتماد مشتریان را جلب کند.
چند نکته در پاسخ به نظرات کاربران را رعایت کنید:
مودب باشید و از شخصے جواب ندهید. کوتاه و مختصر جواب دهید. از نظردهندگان سايتان تشکر کنيد. با مشتریان خود مانند یک دوست باشید نه یک فروشنده
آیا همیشه نظرات کاربران تاثیر مثبت میگذارد؟
خیر، گاهی کاربران میتوانند با نوشتن نظرات و دیدگاه های نامفهوم و بی رتبط خود در باره کسب و کارشما باعث افت تاثیر محتوای انتشار داده شده شما بشوند یا اینکه لینک های اسپم شده برای شما کامنت میگذارند که تاثیر منفی به روی سئو میگذارد.
ارسال ایمیل : زمانی که مشتری از سایت شما محصول خود را خریداری کرد و آن را تحویل گرفت میتوانید برای مشتری ایمیل بفرستید و از او بخواهید که نظر خود را از خریدی که کرده است برایتان بنویسد. زیرا نظرات کاربر میتواند به شدت بر روی فروش محصولات شما تاثیر بگذارد، مشتریان دیگر وقتی میزان رضایت آنها را از محصولات شما میخوانند ترغیب میشوند که از شما خرید کنند.
و میتوانید وقتی محصول تازه ایی برای شما آمد از طریق ایمیل به مشتری خود اطلاع بدهید. زمانی که کاربران متوجه میشوند که چقدر نظرات آنها برای شما اهمیت دارد بسیار خوش حال میشوند و انگیزه ایی برای خرید کردن مجدد از شما در آنها به وجود میآید.