menuordersearch
idon.ir

چه کسب و کارهایی بسته میشوند؟ ,

۱۴۰۰/۷/۱۷ شنبه
(3)
(0)

چه کسب و کارهایی بسته میشوند؟

چه کسب و کارهایی بسته میشوند؟

بی شک با هر نوسان و اتفاقی بسیاری از کسب و کارها که در جو بازار ورود کرده اند تعطیل یا به اصطلاح بسته میشوند.

این تعطیلی در کسب و کارها همیشه به دلیل بالا نیست و چندی پیش همگی دیدیم که با وجود شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کسب و کارها دچار تعطیلی گسترده ای شدند اما این پایان ماجرا نبوده و نیست.

همیشه ورود برنامه ای دقیق و با استراتژی در بازار باعث بوجود آمدن یک رقیب جدی شده و به طور عامیانه کسب و کارها را دچار خطر کرده است، همانگونه که در سالهای گذشته حضور استارت آپ های جدید و پرقدرت باعث بسته شدن بسیاری از کسب و کارها و حتی رسته های شغلی افتاد، امروزه شیوع یک بیماری جدید این اتفاق تلخ را یادآور شد. چرا که نبود زیر ساخت مناسب و یا پلن دیگری برای مدیریت و پیشبرد کسب و کارها، باعث شده تا هر اتفاقی هزینه ها از درآمد بالا بزند و ما دیگر رنگ و روی دلخوشی را در کسب و کار نبینیم.

اما وجود زیر ساخت مناسب باعث میشود که پلن دیگری را برای مدیریت استراتژیک کسب و کار رو کنیم تا در هر شرایطی دست خداحافظی به دنیای تجارت نشان ندهیم.

بسیاری از فعالین اقتصادی با همین تکنیک از هرگونه خطری که در نزول بازار بوده فرار کردند و باعث رشد فعالیت و تجارت خود شدند. درسال 1392 رکود در بازار ایران باعث شد تا دیجی کالا رشد بسیاری زیادی به خود بگیرد و اصطلاحا خود را به بازار به صورت جدی معرفی کرد و همه از آن به بعد دیجی کالا را یک برند دانستند.

امروزه هر کسب و کاری که زیرساخت آنلاین خود شامل طراحی وب سایت، راه اندازی صفحات اجتماعی ( اینستاگرام، واتس اپ، تلگرام، توئیتر ) و... را راه اندازی نکند و از فعالیت در آن سر باز دارد بی شک باید تعطیل شود و یا اینگونه بگوییم که تعطیلی حق اوست ....

ایدون یک پلتفرم سایت ساز حرفه ای با سئو رایگان است که این شرایط را برای همه مدیران کسب و کار فراهم می‌آورد تا با هر کسب و کاری که داریم بتوانیم یک سایت حرفه ای و تمام اختصاصی را با کمترین هزینه بجای هزینه های چند ده میلیونی راه اندازی کنیم تا ما نیز از بازار آنلاین عقب نمانده و هر خطری ما را تهدید نکند.

سایت ساز اختصاصی و ارزان ایدون بخش تولید محتوا هم دارد که میتوان با استفاده از این بخش خیلی سریع و در عرض چند ماه به صفحات برتر گوگل راه پیدا کرد تا مخاطبان از حالت محله ای، شهری به استانی و کشوری تغییر کند.

 

مشاهده دموی قالب های سایت

امکانات سایت های ایدون

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.