الگوریتم موش کور:
در اوایل آنکه گوگل ایجاد شد و این الگوریتم وجود نداشت، کسب و کار های محلی شانس کم تری برای پیشرفت داشتند چرا که مثلا اگر کسی هتلی در شمال مشهد سرچ میکرد لزوما سایت هتلی که در انجا قرار داشت بالا نمیامد و در اینصورت نمیتوانست ورودی خوبی بگیرد و در نتیجه رتبه خوبی در گوگل به دست نمیآورد. الگوریتم موش کور برای جستجو چین سایت هایی پدید آمد.
نحوه کار الگوریتم موش کور:
تمرکز اصلی گوگل در این الگوریتم، بررسی موقعیت سئو است حال به سراغ نحوه کار این الگوریتم میرویم.
کمک به کسب و کار های محلی:
همان طور که گفتیم این الگوریتم لوکال سئو را بررسی میکند پس این الگوریتم به کسب و کار های محلی کمک میکند تا در نتایج گوگل رتبه صفحشان بالاتر باشد.اگر کسب و کار شما در حومه شهر باشد با این الگوریتم کارتان بیشتر رونق میگیرد.
یکسان سازی آدرس:
در موش کور با توجه به آدرسی که در گوگل مپ وارد کردید شما را در سئو محلی بالا میآورد.پس آدرس خودتان را صحیح و دقیق وارد کنید و برای دو کسب و کار یک لوکیشن قرار ندهید چرا که ممکن است گوگل یکی از این دو را فیلتر کند.
اهمیت موقعیت مکانی نسبت به قدمت کسب و کار:
یکی از مزیت های این الگوریتم این است که نسبت به قدمت کسب و کار سازش خوبی دارد. پس این الگوریتم کمک میکند به کار های نوپا کمک کند که در سرچ بالا بیایند.