11 ویژگی وبسایت خوب:
برای داشتن یک وبسایت حرفه ای نیازمند رعایت یک سری نکات است که در ادامه ذکر میکنیم.
1) منوی ناوبری آسان
یکی از ویژگی های وب سایت شما باید منوی ناوبری باشد. وب سایت شما باید به راحتی قابل پیمایش باشد. اگر مردم نتوانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند در وب سایت شما بیابند، به جای دیگری خواهند رفت. پیشنهاد میکنم دانستنی ناوبری وبسایت را بخوانید.
۲) طراحی واکنشگرا
بسیاری از مردم از دستگاه های تلفن همراه برای بازدید از وب سایت ها و خرید استفاده میکنند. شما باید وبسایت خود را با صفحه های مختلف تطبيق دهد تابیشترین افراد ممکن را جذب کند. تلفن های همراه دارای و اندازه های مختلف صفحه نمایش هستند، مانند تبلت ها، و لپ تاپ ها و دسکتاپ ها. طراحی ریسپانسیو اطمینان. حاصل میکند که همه دستگاه های متصل به اینترنت وب سایت شما را همانطور که در نظر گرفته شده نمایش میدهند، پیشنهاد میکنم دانستنی ریسپانسیو بودن سایت را بخوانید.
٣)آسان برای چشم
وب سایت شما باید زیبا به نظر برسد. چیزهای مختلفی در ظاهر وجود دارد. شما باید رنگ های دلپذیری را انتخاب کنید که با لوگو و برند شما مطابقت داشته باشد. فضای سفید به همان اندازه مهم است. شما نمیخواهید آن را بیش از حد به هم ریخته باشد زیرا کمتر حرفه ای به نظر میرسد و خواندن آن سخت تر است.
۴.)دکمه های فراخوان برای اقدام (CTA)
یکی دیگر از ویژگی های کلیدی وب سایت فراخوانی برای اقدام است. در هر صفحه به CTA نیاز دارید. این موارد باعث میشود افراد به راحتی با شما درگیر شوند و اقدامات دلخواه شما را انجام دهند.
۵)کلمات کلیدی مرتبط
کلمات کلیدی مرتبط باید در سرتاسر وب سایت شما وجود داشته باشد. اینها کلماتی هستند که افراد ممکن است در رابطه با کسب و کار شما جستجو کنند. کلمات کلیدی میتوانند به اندازه "کفش" گسترده باشند، اما بهتر است عبارات کلیدی خاص تری داشته باشید. I.E. "کفش برفی زنانه ضد آب."
۶)صفحه درباره
هنگامی که مردم برای کالا یا خدمات درگیر یک تجارت می شوند، میخواهند ارتباط برقرار کنند. انتخاب های آنلاین زیادی وجود دارد. با بیان داستان خود در این صفحه میتوانید خود را با این ویژگی وب سایت متمایز کنید. به.. و مردم درباره کسب و کار خود بگویید، چرا شروع شد و چه چیزی کسب و کار شما را از سایر مشاغل متمایز میکند.: اما داستان خود را کلیشه ای نکنید. شما میخواهیدمتمایز شوید، نه با هم ترکیب شوید.
۷)آدرس ایمیل و فیزیکی
حتما یک آدرس ایمیل به همراه فرم تماس ارائه دهید. به این ترتیب افراد میتوانند مستقیما از حساب ایمیل خود با شما تماس بگیرند. گنجاندن آدرس فیزیکی نیز یک راه عالی برای افزایش اعتبار آنلاین است.
۸)آیکون های رسانه های اجتماعی و دکمه های اشتراک گذاری
رسانه های اجتماعی ابزار ارزشمندی برای کسب و کار شماهستند. مطمئن شوید که نمادهای رسانه های اجتماعی و دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را دارید. اینها راه های بسیار خوبی برای افراد هستند تا با شما ارتباط برقرار کنند ومختوای شما را به اشتراک بگذارند.
۹)لوگو
شما باید مطمئن شوید که برند خود را با رنگ ها و لوگوی ثابت بسازید. این کار شناسایی کسب و کار شما را آسان میکند.
۱۰)شماره تلفن
با ارائه یک شماره تلفن، تمام راه هایی که یک نفر میتواند با شما تماس بگیرد را پوشش میدهد. برخی از افراد ترجیح میدهند از طریق تلفن، دیگران از طریق ایمیل یا حتی از طریق پیام رسانی در رسانه های اجتماعی با شما تماس بگیرند.
۱۱) وبلاگ
وبلاگ راه دیگری برای ارتباط با مخاطبان است. این یک راه عالی برای بازگرداندن آنها به وب سایت شما به طورمنظم است. در به روزرسانی های خود ثابت قدم باشید و از قبل برنامه ریزی کنید تا ایده ای در مورد اینکه در مورد چه چیزی صحبت کنید از بین نرود.